6 Temmuz 2015 Pazartesi

Çilekli Milföy Pastası

Malzemeler:
6-8 adet milföy hamuru

Kreması için:
3 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı nişasta
1 yumurta sarısı
4 yemek kaşığı şeker
1 paket vanilya
arası için Çilek ve üzeri için Pudra şekeri
Yapılışı:
  • Yağlı kağıt serili bir fırın tepsisine ikiye kestiğimiz milföyleri dizelim
  • 180 derecede önceden ısıttığımız fırında pişirelim.
  • Milföyler pişerken kremayı hazırlayalım
  • Tencereye vanilya hariç tüm malzemeyi alalım ve çırpma teliyle iyice karıştırdıktan sonra ocağa alalım ve orta ateşte göz göz oluncaya dek pişirelim
  • Ocaktan almaya yakın vanilya ilavesini yapalım
  • Arada karıştırarak soğumaya bırakalım
  • Fırından çıkan milföyleri de soğumaya bırakalım.


  • Sıra hazır olan tüm malzemeleri bütünleştirmeye geldi
  • Milföyleri dikkatlice ikiye ayıralım ve krema sürelim
  • Üzerine dilimlenmiş çilekleri yerleştirelim ve kapatalım.
  • Tüm milföyleri bu şekilde hazırladıktan sonra üzerine bolca pudra şekeri serpelim.
Afiyet olsun...

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık canim ne kadar da güzel görünüyor bu pastacıklar.. mis gibi..
    hayırlı bereketli iftarlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Denizcim, Evet çok da nefisdi vallahi :) sana da hayırlı bereketli iftarlar

      Sil
  2. Harika görünüyor... Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Yaptım yaptım . Hemen yaptım canım. Tereyagli milföy hamuru kullandım. Bizim kuzular saldırdı. Muzlu sunu da yaptım.

    YanıtlaSil
  4. Tatlı tarifleri kitabında görüp,sürekli yapmaya niyetlendiğim ama bi türlü yapmadığım bir tatlı.bu güzel görüntüden sonra bir kez daha yapmam gerektiğinin farkına vardım.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. inoksan servisi olarak gönderinizi beğendik
    http://inoksanservisi.com/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...